2009. december 16., szerda

Elégedett ügyfél III. felvonás

Ugye volt egyszer egy elsô felvonás, hogy milyen ügyesen megcsinálta nekem a CIB az eurós számlát és bankkártyát telefonon keresztül. I. felvonás itt.
Aztán szünet, sósperec, sorbanállás a büfénél.
A második felvonásban kiderült, hogy a kártya mégsem sikerült jól, így a felhasználandó pénzeket továbbra is a forintszámláról kell felhasználni.

Most a harmadik felvonásban kicsit visszaugrunk az idôben arra a hétvégére, amikor Łodzban jártunk.
Elôtte héten csütörtökön utaltam némi pénzmagot a forintszámlára, hogy elmehessünk vacsorázni, nomeg üzemanyagra is kellett némicske.
Amikor elindultunk, megtankoltam itt Kaliszban, fizettem a kártyával, majd megindultunk. Ott hosszas bóklászás után kiválasztottuk a megfelelô éttermet, konstatáltuk, hogy lehet kártyával fizetni, tettünk még egy kisebb sétát, amikoris észrevettem egy nem fogadott hívást a telefonomon. Visszahívtam a számot, és láss csodát a CIB volt az. Némi logisztikai mûvelet után (ki tudja a számlaszáma középsô 8 számjegyét), sikerült eljutnom egy kissé riadt ügyintézôhöz, aki szombaton (!) arra hívta fel a figyelmemet, hogy a csütörtöki utalás az én hibámból nem teljesült, mert hülyeséget írtam (valóban), a forintos számlán pedig párszáz forint van.

Mivel már a tankolásra sem volt fedezet a számlán, mégis kifizették (dombornyomott kártya a kedvencem) valószínûleg a CIB banknál rémült rohangászás kezdôdött, hogy most akkor mit is csináljanak velem, és ezért hívtak fel.  Ez tetszett. Ennél jobban már csak az tetszett volna, ha már pénteken felhívnak, hogy mi legyen, de még így is elég szép volt tôlük.

Ha nem lett volna nálunk készpénz, ott halhattunk volna éhen kelet Manchasterében, de minden jó ha a vége jó, ettem pirogot (bár nem a pirrogeriában, de ez nem a CIB-en múlt) van már kártyánk az euro számlához is, és elégedett vagyok a számlavezetô bankommal. Mármint ezzel. A másik folyószámlavezetô bankunk, az  MKB (akitôl kedves volt, hogy vett nekünk egy házat, ezúton is köszönjük) kicsit dolgozhatna a kommunikációján és szolgáltatásain, mert jelenlegi formájában gagyi, kaotikus és legtöbbször frusztráló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése