2009. október 4., vasárnap

Elégedett ügyfél

Az egyik bankszámlám a CIB-nél van, eredetileg az IEB-nél nyitottam az ebroker számlájuk miatt, aztán egyszercsak CIB lett, én meg megtartottam. Mióta megszüntettem az OTP számlámat, ezt használom a mindennapi élet költségeire. Mivel a fizetésemet euróban kapom, de a költségeink jó része itt van, felhívtam ôket, hogy megkérdezzem, mégis miként lehetne euró alapú számlát nyitni, ne kelljen kétszer fizetni az átváltásért.

A kislány a telefon végén megkérdezte ismerem -e a kondíciókat, mondtam nem, meghallgattam. A végén megkérdezte, hogy akkor megnyithatja -e a számlát. Csak egy határozott igent kellett mondanom, és máris megvolt a számla, hétfôn már lesz is számlaszám.
Megkérdezte még, hogy aktiválja -e a spot átváltási lehetôséget, hogy választhassak az azonnali árfolyam és a másnapi árfolyam között. Határozott igen kellett, és aktiválta.

Megkérdeztem, hogy kártyát igényelhetek -e hozzá, felolvasta a kondíciókat, és megkérdezte, hogy kérem -e. Határozott igen, és már csak azt kellett eldöntenem, hogy postázzák -e Sóskútra, vagy inkább bankfiókban venném -e át, plusz költség mellett. Postáztattam.
Még pár kérdés, susmus értesítô, internet bank, még pár határozott igen, és kész is.

Mindez 17 percet vett igénybe, és nem kellett odamennem sehova, aláírnom, pecsételnem, egyszerûen felhívtam ôket. Ez egy olyan szolgáltatás, amit szeretek, elégedett vagyok velük.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is bejön eddig a CIB, főleg a pedofil kövér ember logós bank után. :)

    VálaszTörlés
  2. Amíg IEB volt korántsem volt ennyire jó egyébként, az Intesa hozta ezeket a jó szokásokat.

    VálaszTörlés