2009. december 14., hétfő

Elégedett ügyfél II. felvonás

Korábban megírtam az elégedettségemet a CIB Bank szolgáltatásával:

Mivel a fizetésemet euróban kapom, de a költségeink jó része itt van, felhívtam ôket, hogy megkérdezzem, mégis miként lehetne euró alapú számlát nyitni, ne kelljen kétszer fizetni az átváltásért
....
Megkérdeztem, hogy kártyát igényelhetek -e hozzá, felolvasta a kondíciókat, és megkérdezte, hogy kérem -e. Határozott igen, és már csak azt kellett eldöntenem, hogy postázzák -e Sóskútra, vagy inkább bankfiókban venném -e át, plusz költség mellett. Postáztattam.
Még pár kérdés, susmus értesítô, internet bank, még pár határozott igen, és kész is.
Teljes bejegyzés itt
Legalábbis azt hittem kész minden...


Meg is érkezett a kártya, külön levélben a PIN. Amikor otthon voltunk november végén, elhoztuk magunkkal, és amikor megérkezett az októberi fizetésem, nagy büszkén az új szerzeményre (ugyanakkor némi óvatossággal) egy ATM-hez járultam. Internetbank szerint pénz a helyén, ATM szerint a kért összeg nincs a számlán. Újrateszt, újra nincs. Nohát.

Újra benéztem az internetes bankfiókba (éljenek a retro kifejezések), ahol kiderítettem, hogy a kártya, amit az euro számlához kértem, a forintoshoz szól. Az szoftverben van lehetôség üzenetet küldeni, úgyhogy azon melegében szombaton küldtem is egy üzenetet nekik, kérdezvén, hogy node ilyenkor mi a helyzet.

Számlainformációval kapcsolatban csak azonosítás után tudunk Önnek segíteni, így kérem Önt, hogy az alábbi lehetőségek közül válasszon, hogy ez irányú igényét jelezze:

Azonosítani két módon tudjuk:

1.Ha felhívja a CIB24 ügyfélszolgálatunkat és megadja GIRO számlaszáma középső számjegyeit, majd ezt követően készülékébe billentyűzi a telefonos azonosító kódját (TAK). Amennyiben nem rendelkezik ilyen kóddal, úgy ha lehetséges, legyártunk Önnek egyet.

Amennyiben számlaszáma pillanatnyilag nem áll rendelkezésére, úgy kérem készítse elő bankkártyáját!

2.Fáradjon be a számlavezető fiókjába és prezentálja az azonosításához szükséges okmányokat.

Megértését köszönöm!
Üdvözlettel,
Földi Gábor

Én sem szeretnék szombaton dolgozni, de azért szakadjon rá az ég Földi Gáborra, remélem neki nem ez a dolga napi nyolc órában, mert ha igen kérem vissza a számlavezetési díjam egymilliomodát. Mert vajon mi a rákot fogok kérdezni a bank internetes felületén keresztül (ahova azonosítom magam kóddal, jelszóval, aláírási jelszóval), ha nem számlainformációt? Tudakozódom az idôjárás, vagy Földi Gábor szexuális orientációja felôl?
Másnap (vasárnap) felhívtam ôket, hogy akkor tessék azonosítva vagyok, kéremszépen az én drága exkluzív információmat. A probléma vázolása után az ügyintézô hölgyecske hangjában meghallottam "namegint egy idióta ügyfél" felhangot, majd egyszercsak ôszinte csodálkozás hangjait hallatta " a kollégánôm helyesen vette fel, csak rosszul gyártották le". Felhívom a figyelmet az általam hallani vélt felhang és a szóhasználat között... "hülye ügyfél" vs. "helyesen". Már csak az érzelmeit kell megtanulnia leplezni, és a szolgáltatás teljes lenne.

Másnapra átvezettem pénzt a két számla között, de az új kártyát már el is nyelte az ATM. Szóval ez is mûködött.

Mostanra megjött az új kártya, jövôhéten debütál.
Apró de fontos plusz, hogy a forintos kártya elkészítési díját jóváírták, de az euro kártya díját nem terhelték rá. No nem az a 12€ tesz boldoggá, sokkal inkább a gesztus.

Szóval a CIB továbbra is favorit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése