2009. december 15., kedd

Disznódobáló elégedett ügyfél

Ügyünk volt a Pannonnal, ki kellett fizetni pár elmaradt számlát, átalakítani az elôfizetésemet kártyásra, illetve szükségünk támadt (sic!) egy telefonra, amire érkezhetnek a banki sms-ek, de ezen felül mást nem nagyon kell tudnia.

Elmentünk a Westendbe a Pannonhoz, ahol az ügyintézô Magyarországot megszégyenítô módon kedves, hatékony, jópofa és segítôkész volt. Egészen olyan érzésem támadt, mintha egy amerikai (értsd USA) ügyintézôvel kerültünk volna kapcsolatba, utoljára ott találkoztam ezzel a kedves, közvetlen stílussal.
Vettünk is egy telefont, 490 Ft volt, ahogy az ügyintézô idézte egy másik ügyfelét, ez csak arra jó, hogy disznót dobáljanak vele. Disznónk nincs, viszont lett egy sms fogadásra alkalmas telefonunk. Egybôl megszerettem, kicsi, aranyos, és csak egy VGA kamerával sikerült elrontaniuk a Funkcionális Tárgy díjat.

1 megjegyzés:

  1. A Pannonnál mindig ilyen tapasztalataim voltak, a többiben is. :)

    VálaszTörlés