2009. július 2., csütörtök

Elsô napok

12 óra alatt értem ide, az idôjárás pedig nem kedvezett nekem, cefet meleg volt, a légkondiból pedig elillant a gáz. Amint beestem a céghez elôadtam, hogy nekem zuhanyzó kell, nagyon. Dömétôl megkaptam a lakás kulcsát, Silvio elvitt engem a lakáshoz, én meg beestem a zuhanyzóba, és csak folyattam magamra a meleg vizet.


A lakás másfélszobás, újépítésû, tipikus lakóparklakás, kellemes. Majd jönnek fotók, csak többszörösen akadályoztatva voltam.

Pancsi után visszamentem a céghez, megkaptam a laptopom, az íróasztalom, egy halom keresztnevet, amire nem emlékszem, meg némi információt. Este nyolc körül elindultam haza -a Tescon át, ami egy lépésre van a lakásunktól- ettem, aludtam.

Könnyû lesz megszokni, hogy 10 percre lakom a cégtôl, és 9 körül kell beérni. Ma is okosodtam, az elsô pár hétre kaptam három prodzsekt, amikkel prodzsekhetek. Az egyik -nem meglepô módon- a csôgyár beruházás, a másik ugyanaz mint eddig -IT okoskodás, a controllerrel okoskodás-, a harmadik meg key account, persze pont két olyan cég, akikkel jól elmérgesedett a viszony.

Viszont muszáj lesz megtanulnom rendesen olaszul, ezek a fiúk becsülettel nyûvik az angolt, de nekem is jobb, ha ehelyett inkább megtanulok annyira, hogy azt tudjam mondani, amit szeretnék, és ne azt, amit tudok.

Most gyorsan elhadarva ennyi... aztán még jön mindenféle...

2 megjegyzés: