2009. július 16., csütörtök

Hôérzet és gyümölcsök

Itt Kaliszban nappal 34-35ºC van, nem tûnik északiasan hûvösnek, nekem mégsincs melegem.

Az tûnt fel elôször, hogy mindenki panaszkodik a melegre, én pedig a fókakabátom bôséges mérete ellenére sem szenvedek. Egyértelmûen kisebb

vagyok, mint tavaly nyáron (amikor praktikusan elmentünk egy hónapra a télbe), de még júniusban is sokkal jobban szenvedtem.

Ez valószínûleg annak tudható be, hogy ezen a héten -fôként diétás okokból- kizárólag gyümölcsön, gyümölcsleveken, no meg persze az elmaradhatatlan kólán (szigorúan lájt) éltem. A kólát kihúzhatjuk, a napi adagom állandó (legalábbis állandó, hogy 2 liter alatt ritka az a nap, amikor megállok), maradnak a gyümölcsök a gyanusítottak listáján.

Gondolom ez az inverze a téli zabálásnak, ha sok nehezet eszünk, nem fázunk annyira, na most sok könnyûtôl nincs melegem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése