2009. november 5., csütörtök

Nekem a Gellérthegy a Himalája.

Forest Lisszabonba utaZott. Mondta hogy mennek, van kint ismerôse, meglátogatják nomeg Lisszabon. Kicsit furcsállottam, minek megy az ember fia Lisszabonba, pláne kedvest utaztatni, nincs ott semmi csak arabok meg homok. Gondoltam a tevék vonzzák meg a meleg.


Hazajöttek, megkérdeztem milyen volt az arab romantika. Forest szerint ott alig vannak arabok. Gondoltam most már megnézem a wikipedián milyen az ország demográfiai összetétele, kik lehetnek a lisszabok, ha nem arabok.

A wikin mindenféle latinos földrajzi nevek voltak, ilyen peninsula, olyan torre, már komolyan elkezdtem kételkedni a történelmi ismereteimben, végiggondoltam hogy talán a keresztes hadjáratok során emelték ezt a sok várat ott, én kizárólag fehér házikókra számítottam meg mecsetekre, a képeken meg minden csupa templom.

A wikin sehol egy szó a demográfiáról, mintha ez nem is lenne kérdéses. Gondoltam most már alaposan átolvasom. Hát nem kiderült hogy Lisszabon város? Ráadásul Portugália fôvárosa?

Hosszan böngésztem a térképet mire rájöttem, hogy Libanon.

4 megjegyzés:

  1. nekem is Libanon ugrott be Lisszabont olvasva, nomeg Bede cikke

    VálaszTörlés
  2. én évekig meg voltam győződve, hogy belfast a közel keleten van

    VálaszTörlés
  3. Lökött Vol. 3. :D
    Még véletlenül sem egy Johanessburgot helyeztek ám át máshova :D

    VálaszTörlés