2009. szeptember 21., hétfő

16-1750-110

Definíció szerint hétvége ott kezdôdik, ahol a munkahét végetér, és ott végzôdik, ahol a munkahét elkezdôdik. Közben pedig van három éjszaka, péntek-szombat-vasárnap. Ez a hétvége pénteken este nyolckor kezdôdött, hatra elmentem internetért Kisnyuszinak (igen, igen, ma este megcsinálom neki), aztán visszajöttem még egy kicsit munkázni, és huss máris este nyolc lett.
Aztán elindultunk haza, most Keszthelyre haza (780km), mert szombaton Erzsimama születésnapja volt.
Járatlan úton, de azért egész normális idôben, 10 óra alatt odaértünk, reggel hatra. Kisnyuszi aluszikált valamennyit a kocsiban, nekem viszont akkor -hétkor- kezdôdött az éjszaka, és tartott délig, amikor indulni kellett ünnepelni. Ez 5 óra alvás. Ünneplés után (77. születésnap!), aludtam még két órát (már 7-nél járunk), aztán némi családi életet követôen 11-kor elindultunk Pestrehaza, Barlangba.
Ez kétórás út (180 km), éjjel egyre ott is voltunk, háromra kerültünk ágyba. Másnap már tízkor kivetett az ágy (napersze), ezzel a hétvégi alvást 14 órára emeltem.
Kimentem Sóskútra, csináltam fûtést télre, elhoztam egy-két apróságot, kiraktam egérragacsot az egereknek és másóvatlan közlekedôknek,  aztán éjszakáig ünnepeltük Zdrumót (33.!), és elindultunk Kaliszbahaza (780km). Este fél tizenkettôkor indultunk, reggel tizenegyre értünk ide, bár út közben aludnom kellett két órát (ezzel lett 16).

Egyszóval a hétvégén szunytam 16 órát, vezettem 1750 kilométert és tartottunk összesen 110 évnyi születésnapot. :-D

3 megjegyzés: