2009. augusztus 22., szombat

Az ideális autó

Május eleje óta 24000 kilométert tettem meg Csacsival. Csacsi kis fogyasztású, egész kényelmes még tizenórás utakra is, no meg végtelenül igénytelen. Tegnap hazafele kitaláltam, hogy milyen lenne számomra az ideális autó.
  • Legyen dízel, 1.7 vagy 1.9 literes, öt de inkább hatsebességes. Valahol 2500 fordulat környékén szeretném elérni a 130-as tempót.
  • Legyen kombi, a hátsó sort szintbe lehessen hajtogatni a csomagtérrel. Apró de fontos dolog, hogy a hátsó ülés fejtámláinak legyen helye valahol. Mondjuk a felhajtott üléslapban...
  • Legyen benne tempomat, Nový Jicíntôl Budapestig négyszer kell lassítani, pedig több, mint 460 kilométer, ez pont a tempomatnak való feladat.
  • Legyen négykerék hajtású. egyelôre nem tûnik fontosnak, de télen az a sejtésem, hogy igencsak nem mindegy. Nem az autópályán, a fennmaradó 320 kilométeren.
  • A rádiót és mp3 lejátszót a kormányról lehessen vezérelni.
  • Legyen benne könyöktámasz jobboldalon is.
  • Az italtartóban elférjen egyliteres palack is.
  • A hamutálcában legyen világítás, és az anyósülésrôl is el lehessen érni.
  • Térképnézéshez az anyósülésen ne kelljen belül minden világítást felkapcsolni.
  • Húzza fel az ablakot a távirányítóról.
Ezeknek egy része már Csacsiban is megvan, a maradékra vágyakozom. Pont ebben a hónapban fizetjük két éve Csacsit, már csak négy van hátra.

2 megjegyzés:

  1. akkor tessék venni olcsón egy szép lengyel dízel kombi automata mercsédes 124-est!

    VálaszTörlés
  2. ö ö, nomeg egy autószerelőműhelyt? ostoba állat vagyok -e, ha azt hiszem az egy oldtimer?

    Közben kinéztem, kicsit több, mint a házunk fele, de egy Subaru Outback 2.0d igencsak teljesítené az összes elvárást.

    VálaszTörlés