2010. március 14., vasárnap

Porcelán

Van nekünk két kávéscsészénk, illetve két kávéscsészénk és két capuccinoscsészénk, mindkettô a prágai Grand Café Orientbôl, ami másnéven a Kubista kávéház:


Mivel nagyon jó minôségûek, sosem szárad bele a kávé (vagyhát beleszárad, de egy kis melegvizes öblítéssel gyönyörû tiszta lesz), megkerestem a gyártóját. Íme legyen nekik egy kis reklám: www.thun.cz
A hoteleknek és éttermeknek kínált termékeik között pedig megleltem a mi csészéinket, mindenféle színben:




Mi 600 koronáért vettünk kettôt (cca 6000 Ft), gondoltam ez a turistaár, lehet ezt olcsóbban is kapni... nos lehet olcsóbban, de lehet kicsit drágábban is...
ez a kávéskészlet (igaz 6 személyes), potom 3500 euro.
ez pedig 4165 euro

Mindenesetre kinéztem magunknak egy étkészletet az olcsóbbak közül
27 darabos, és nagyon csinos szerintem. Egyszer majd lesz ilyenünk. De nemigen lesz ilyenünk, mert csúnya (aranyozott, meg minden)

No meg persze egy megfizethetôbb 1000 eurós kávéskészletet is:

(De ilyenünk sem lesz, mert ez is csúnya, olyan nagymamavitrines.)

Ennyivel adóztam a bennem lakó giccsimádónak...

1 megjegyzés: