2019. október 1., kedd

Újratervezés

Nem megy ez, itt nem rám van szükség, és viszont, nekem sem erre van szükségem. Itt a tudásom egytizedét sem használom, amire viszont itt szükség lenne, annak az egytizedét sem tudom. Nem vagyok lakatos, pedig arra a tudásra itt nagy szükség lenne, de sem vezetni, sem tervezni, sem javítani nem kell itt.

Úgyhogy szeptember végén felmondtam, november elején pedig kezdek Milánóban egy másik cégnél, egy nigériai olajfinomító karbantartási projektjének vezetését.

Kétség kívül Olaszország kellemesebb, jobban nekem való hely, a nyelvet is beszélem, Nigéria csábítóan idegen, az olajipar pedig nagyon jó karrierirány.

Meglátjuk mit tartogat az új helyzet. Addig is még egy hónap Belgium!

1 megjegyzés:

  1. Hú, ezt nem is olvastam elsején. Ez tényleg nagy változás. Költöznötök is kell?

    VálaszTörlés